zondag 9 september 2012

Zoek de verschillen...

En zo loopt mijn eerste wielerseizoen bijna op zijn eind. Vandaag was het nog prachtig weer, dus Joey, Stefan en ik hebben de kans gegrepen om nog maar weer eens een keertje of zeven de Posbank te overwinnen. Het is nu ongeveer een jaar geleden dat daar ik voor het eerst een heuvel(tje) opreed. Mijn allereerste beklimming ooit was de Beekhuizenseweg.
Ha! Nu een klimmetje met twee vingers in de neus! Maar daar op dat bergje, bij de parkeerplaats ergens halverwege, ben ik voor het eerst van mijn leven dood gegaan... Het duurde niet lang, maar die zwarte vlekken voor mijn ogen zal ik niet snel vergeten... Maar wat ik ook niet snel zal vergeten, is dat overwinningsgevoel toen ik boven kwam. Dat prachtige uitzicht over de heide van de Posbank. En de wetenschap dat ik dat kon! En ik denk dat daar een verslaving aan dat gevoel is ontstaan. Nu zijn we dus een jaar verder. Vele kilometers verder. En inmiddels ben ik heel vaak dood gegaan... Maar kijk naar het volgende filmpje en zoek de verschillen. Ben benieuwd hoe het er volgend jaar uitziet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten