vrijdag 19 oktober 2012

Nieuwe (goede) doelen!

Hoewel het seizoen toch steeds weer een beetje gerekt wordt door het onverwachte mooie weer ("na deze tocht, stop ik echt hoor"), hebben we maar vast nagedacht over de doelen die we onszelf volgend jaar gaan stellen. Je moet de lat toch steeds een beetje hoger leggen en blijkbaar ben ik een echte vrouw: zeg dat ze iets niet kan en ze doet alles om te laten zien dat ze het wél kan. "Jij komt die Alpe d'Huez niet op..." Oh nee? Dat zullen we nog wel eens zien!



In ieder geval, de lat ligt hoog:
- 13 april: 100 km. Amstel Gold Race
- 16 mei: Ardennen: De Muur van Huy, La Redoute, Cote de Wanne...
- 20 juni: Col du Télégraphe, Col du Galibier
- 21 juni: Alpe d'Huez binnen 2 uur zonder af te stappen...

En als sluitstuk, voor het goede doel: Passo dello Stelvio!

Met het risico dat ik mezelf wel heel erg in de spotlights zet en dus gigantisch afga als ik moet afstappen, ga ik meedoen aan Stelvio for Life. Ik ga proberen minimaal 1533 euro op te halen for Barcode for Life en ik hoop dat er mensen zijn die mij willen steunen. Waarschijnlijk ga ik iedere meter heel bewust voelen en meemaken, dus ik hoop op steun en euro's per meter die ik fiets. Wil je mij sponsoren? Dat is heel eenvoudig, klik op deze link en maak geld over!


Eerlijk gezegd krijg ik al hartkloppingen en kramp in mijn benen als ik alleen maar denk aan dat ik één van de hoogst fietsbare bergen van Europa op ga fietsen. Maar het idee dat ik gewoon in staat ben om met fietsen geld op te halen om onderzoek naar kanker te ondersteunen, dat vind ik toch ook wel weer heel bijzonder!

Ik weet wat me te doen staat: trainen, trainen en nog eens trainen. Gelukkig heb ik nog even de tijd. En: de Tacx! Wij trainen tegenwoordig virtueel op zolder of voor de televisie. Wij doen elke zondag de Alpe d'Huez, elke week de Amstel Gold Race, elke maand de Stelvio... Voordat iemand zegt: zij komt die Stelvio niet op... Dat zullen we nog wel eens zien!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten